søndag 5. juli 2009

Svada

Det nødvendige førsteinnlegget i en slik blogg er selvfølgelig dette for å fastslå at nå har jeg også fått meg en blogg. De fleste fornuftige mennesker ville kanskje sagt at det har jeg allerede hatt lenge, i og med at notatene mine på facebook vel må sies å være ganske blogg-aktige. I hvert fall har det vært intensjonen. Imidlertid er facebook-siden min bare tilgjengelig for mine 873 nærmeste bekjentskaper som er på facebook selv (+ alle som er med i nettverket "Norway"), og da er jo denne her selvfølgelig mye mer tilgjengelig. I alle fall hvis jeg gidder å plage alle jeg kjenner med å oppgi dem adressen og oppfordre til å kommentere.

Et annet spørsmål er jo selvfølgelig om jeg skal legge notatene mine inn her, slutte å skrive notater og legge alt inn her, eller fortsette med notatene mine og la dette bli det eneste blogg-innlegget. (Jeg mener forresten at jeg for noen år siden laget en blogg som jeg har glemt adressen på, så den er vel tom...) Eller om jeg - som flere andre - prøver å linke det sammen. Får se hva jeg gidder og får til. Time vil sjøv, som man sier.

Sommeren er kort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar